KWELI
Full Member
|
Post by KWELI on Sept 24, 2006 0:30:52 GMT 2
oooh, voi onkin rankemman puoleinen kaveri!
|
|
stag
New Member
|
Post by stag on Oct 3, 2006 9:16:23 GMT 2
6 vuotta oltu rumpujen parissa, 3 vuotta käyny yksityisillä rumputunneilla. ei niinkään opistonikkarointia vaan oman maun mukaan harjottelua ja kehittymistä rytmigurun opeissa. kyllä musisointi on hienoo, mutta rumpalilla kun on laajalti sekä kädet että jalat käytössä, täytyy tajuta rajottaa lautailua, ettei menis mikään poikki tai rasittuis/vaurioituis. varsinkin vielä kun soittaa muutamassakin pändissä. esimerkiks pienikin tälli ranteelle ja johan ei motoriikka pelaa tietyissä teknisemmissä jutuissa. sama pätee nilkkoihin ja moniin muihin eläviin ihmisorgaaneihin!
|
|
brn2sk8
New Member
=)-<--<]:
|
Post by brn2sk8 on Oct 3, 2006 10:21:04 GMT 2
Hyvä homma... Meidän bändistä ei oikein taida tulla lasta eikä paskaakaan että ties sitten mihin päädytään, kattellaan... Onnee vaan teidän bändille, toivottavasti saatte levytyssopimuksen ja paljon rahaa jos myytte ekaa levyänne platinaks niin lupaakko ostaa mulle dekin?
|
|
brn2sk8
New Member
=)-<--<]:
|
Post by brn2sk8 on Oct 3, 2006 10:22:24 GMT 2
"Listen son, this ain't no icehockey, this is a lifetime deal"
|
|
japu
New Member
|
Post by japu on Oct 31, 2006 14:15:06 GMT 2
rankkaa ^^
Ite soittelen rumpuja.
|
|
|
Post by niila138 on Nov 6, 2006 10:18:15 GMT 2
rumpuja tulee soitettua. 4 vuotta on nyt tullu tahkottua ja heti kun aloin soittaan ni aloin laittaan myös bändiä kasaan kaverin kanssa.
kitara on hankintalistalla ni voi sitte opetella sellastakin soittamaan.
|
|
|
Post by motley on Nov 30, 2006 22:05:38 GMT 2
ommulla kitara ollu aina, mutta se soittaminen on hyvinki kausiluontosta. kesälä nyt ei malta juuri skebankaulaa hivellä, mutta talvella tulee sitte rämpytettyä iltapuhteena.
voi miksi sie kehuit tuommosia? se oli ärsyttävää. ei pahalla. mutta asia täytyi tuoda ilmi. ärsyttää
|
|
aapo
New Member
|
Post by aapo on Dec 1, 2006 9:26:06 GMT 2
Bassoa oon parissa projektissa rämpytelly/rämpyttelen. Tollanen joku Hohnerin kopio-presari löytyy ja syv?nmeren severin just ja just riittävä combo. Lisäks soittelen suutani yhessä bändissä.
|
|
|
Post by 3daddyo on Feb 2, 2007 12:02:52 GMT 2
Kitaraa oon soittanut ihan pikku pojasta. Mulla kävi vaan niin hassusti että aloitin soittamisen ison veljen kitaralla, käänsin kielet vasuriksi aina kun silmä vältti... Siitähän tuli niin paljon sanomista että tyydyin vaan kääntämään koko kitaran vasuriksi. Ja sillä tiellä ollaan, en ole vaivautunut enää monen vuoden jälkeen treenaamaan oikein päin soittoa, kun kaikki on tullut treenattua väärinpäin. Aloitin Metallican tabloilla, ja silläkin tiellä ollaan vielä. Useimmiten tulee soiteltua cash/dylan/bowie/nirvana/pink floyd yms. ja nousevana trendinä oon opetellut pirusti lastenlauluja, että saa lapset iltaisin nukahtamaan. Ja Karjalainen ja Eput. ei ees hävetä. Mun bravuuri on kuitenkin ensimmäiset 20 sekuntia stairway to heavenista. Kokeilkaas soittaa se kielet väärinpäin
|
|
petri
Junior Member
|
Post by petri on Feb 19, 2007 9:48:59 GMT 2
akustinen kitara löytyy hyllystä, sen soittaminen onki ihan toinen asia,
thomannilta tilaamassa jo ihan esteettisistä syistä sähkökitaraa.
|
|
yuki
New Member
|
Post by yuki on Mar 5, 2007 16:14:41 GMT 2
Auh, soitan gitaroita, bassoa, singaan, ja piano intohimona vaikken osaakaan soittaa...Ja nokkahuilua ei saa unohtaa, osaan soittaa sitäkin.
|
|
|
Post by mandoliini on Apr 3, 2007 11:54:12 GMT 2
pieno kilisee melodica inisee kitara rilluttelee rummut paukuttelee huuliharppu surisee nokkahuilu ulisee mandoliini tirisee sello mumisee räpit o rupiset bassokitara ammuu niinku lehmä djembel on kiva se rytmipohja tehdä marakassit rapisee ja tietokoneellakin joskus sormet napisee
se on vaan yksin huono jammailla. eri asia sitten nauhottaessa. bändikämppä ja raituri on kovassa käytössä vielä kolme kuukautta. Sitte jotai uutta ehkä freestailtaituruutta turun suuntaa kun muuttaa. yo!
|
|
|
Post by mikkko on May 11, 2007 12:45:48 GMT 2
Bassoa oon soitellut suunnilleen yhtä kauan kuin skeitannut, elikkä joku 6 vuotta.
|
|
|
Post by iscence on Aug 9, 2007 14:49:31 GMT 2
akustinen kitara löytyy ja melodica. ja nii'i "se on vaan yksin huono jammailla"
|
|
|
Post by turisti on Dec 11, 2007 11:34:43 GMT 2
Mun piti joskus käydä huutaa yhdenlaisessa, itseasiassa tätähän ei oo vielä edes kuopattu tätä ideaa, no joka tapauksessa homman nimihän oli "punkkia suomeks". Mä oon aina ollu niin käsittämättömän paska soittaan mitään, niinkun kaikissa videopeleissäkin ja monessa muussakin asiassa, ettei mitään rajaa. Tarhassakin mulla oli aina se vitun triangeli, ja helvetillinen alisuorittaminen roolina. Propsit vaan kaikille hulluille kyvyille, niinkun just toi Mandoliinoskin. Varmaan köljää sieltä epämääräisestä repustaa, sen maailman kyseenalaisimman esineen jossain puistossa ja ohhoh, sit se osaa soittaa sitä. Siis sitä vitun asiaa mikä ei edes ole mikään soitin, tai ei sitä ainakaan vielä ole keksitty soittimeks. Paitsi tietysti Miika, joka ADHD-päissään on koputellu sitä asiaa jollain keskikostealla kävyllä ja löytäny ne saundit siitä.
Hiphei, pakko piirtää ku ei osaa mitään, ja sitäkin välttävästi. Malauta.
|
|