brn2sk8
New Member
=)-<--<]:
|
Post by brn2sk8 on Aug 7, 2006 12:38:16 GMT 2
Niin siis aika yleistä on että kaikki jossain koulussa on soittanu jotain kanteletta, mutta soittaako kukaan täällä hangupin foorumeilla mitään instrumenttia? Ittelläni on nyt vähän aikaa ollut sähkökitara, ihan perus rokkitikku, ja ollaan kavereitten kaa aateltu perustaa bändi, viä tarttis kylläkin basistin ja rumpusetin rumpalille Mut soittaako siis kukaan mitään? Jos on kitaraihmisiä, niin antakaa jotain sivuja vaikka missä on jotain tabeja tjsp. Ite oon nyt vaan hakenu jostain ultimate-guitar.comista tabeja... Ni, ja kuin kauan ootte soittanu?
|
|
|
Post by sampo64700 on Aug 7, 2006 12:45:41 GMT 2
Soitin on basso. Joku kaks ja puol vuotta oon opetellu, eli siit lähtien ku tohon bändiin pyydettiin. Lisäksi tulee akustista kitaraa soiteltua kotioloissa. Ja se onkin sitten aika saakelin haastavaa puuhaa joten neuvoja ei tipu.
|
|
brn2sk8
New Member
=)-<--<]:
|
Post by brn2sk8 on Aug 7, 2006 12:48:43 GMT 2
En mä neuvoja tai mitään semmosia pyytelekkään, kyselen vaan mielenkiinnosta että kuinka musikaalista porukkaa täällä kirjottelee...
|
|
voi
Full Member
Eastwood!
|
Post by voi on Aug 8, 2006 9:54:16 GMT 2
Sähkökitaraa on tullu soitettua aktiivisesti noin 7vuotta. Rumpuja sitten on harjoiteltu semmoiset 6vuotta. Rumpuja aloin soittamaan koska veljeltä semmoiset löytyy. Kaiken lisäksi minulta löytyy erittäin hyvä rytmitaju ja absoluuttinen sävelkorva, joka on vain joka 10 000 ihmisellä. Köh köh pientä kehuskelua
|
|
|
Post by tseik on Aug 8, 2006 21:21:50 GMT 2
Olen lähinnä tyytynyt kuuntelemaan musiikkia mutta haluaisin kyllä osata soittaa jotain, mieluiten varmaan akustista kitaraa mutta en ole saanut aikaseksi. Ehkä joku päivä.
|
|
|
Post by takkinen on Aug 9, 2006 12:13:51 GMT 2
Bändissä soittaminen on kyllä parasta. Kitaraa tullu soiteltua joku 12 vuotta. Basson ostin 6 vuotta sitten. Himasta löytyy kaks sähköbassoa, ESP:n tele, vanha nailonkielinen akustinen ja teräskielinen landola. Plus vanha putkivahvari joka on tehty vanhasta radiosta. Saattaa kuulosta sketsiltä mutta hiton hyvä saundi.
|
|
|
Post by weirdbeard on Aug 9, 2006 12:25:29 GMT 2
Bänditoimintahan Takkiselle on kuitenkin vain hyvä tekosyy juoda lisää kaliaa, eikö?
|
|
|
Post by takkinen on Aug 9, 2006 15:10:06 GMT 2
Synonyymit kunniaan.
|
|
brn2sk8
New Member
=)-<--<]:
|
Post by brn2sk8 on Aug 11, 2006 12:51:03 GMT 2
Vitsit mäkin haluisin bändiin soittaan vaikka oonkin soittanu vasta tosi vähän aikaa, mutta tekis vaan mieli ees kokeilla sitä että millasta se on kun on rummut taustalla ja solisti mukana yms. Mutkun mutkun meilläpäin kaikki vaan pelaa jotain runescapee päivät pitkät eikä ees harkitte jotain kitaran ostoo ni alkaa vähän turhautua tän unelman kanssa... mut eiköhän se jokupäivä sa aurinko sinne risukasaankin paista
|
|
kaffe
Full Member
|
Post by kaffe on Aug 11, 2006 19:59:06 GMT 2
melodicaa hankkimassa....
|
|
|
Post by breeze on Aug 13, 2006 21:48:57 GMT 2
mä oon soittanu nokkahuilua ;D
|
|
brn2sk8
New Member
=)-<--<]:
|
Post by brn2sk8 on Aug 14, 2006 10:28:05 GMT 2
ÄIJÄ!!^^
|
|
voi
Full Member
Eastwood!
|
Post by voi on Aug 15, 2006 7:56:40 GMT 2
Minkäs merkkisiä kamoja kavereilta löytyy? Itselläni on fenderi strato pro, les paul,(feikki epiphone, mutta hyvä silti) warlock pro platinium. Warlokkiin vaihettu paremmat mikit. Vahvistin on kustomin kaappi, ihan mukavat soundit siitä lähtee, ja sitten vielä 4efektipedaalia, muutama joku BOSSI:n ja muita en sitten muistakkaan.
Niin, ja plektroja.
Edit: niin ja olen muuten vasuri, eli kaikki skitat ovat vasenkätisiä. nerokasta?
|
|
brn2sk8
New Member
=)-<--<]:
|
Post by brn2sk8 on Sept 13, 2006 8:09:39 GMT 2
Vitsit, mulla ei oo muuta kun joku ihan perus stratocasteri kopio, kaikkien aloittelijoiden aloittelukitara... Mitään pedaaleja ei löydy paitti elektroninen viritin... Vahvarissakaan ei oo kehumista, se on joku ihan perus... en kauheesti muista noita mun kamojen nimikkeitä ja sensemmosia, kirjottelen koulusta mutta enivei... kitara, vahvari, plekuja, viritysvehje ja asenne löytyy
|
|
voi
Full Member
Eastwood!
|
Post by voi on Sept 16, 2006 19:49:15 GMT 2
Doddi, nyt kavereiden kanssa perustettiin bläkkisbändi ja ihan tosissaan ollaan (sitä ei yleensä bläkistä huomaa.) dimmutyyppistä tatsia haetaan että ei mitään burtzum kamaa ole tulossa.
|
|