pjar
Full Member
lajille.
|
Post by pjar on Dec 18, 2006 0:12:20 GMT 2
www.deathball.net/notpron/Monille varmaan tuttuja hommia, mut ite en oo moisiin koskaan törmännyt. Tämä arvoitus on ainakin ihan sairas. Neloseen asti pääsee aika iisisti mutta sitten alkaa pään raapiminen...
|
|
|
Post by weirdbeard on Dec 18, 2006 15:35:28 GMT 2
www.deathball.net/notpron/Monille varmaan tuttuja hommia, mut ite en oo moisiin koskaan törmännyt. Tämä arvoitus on ainakin ihan sairas. Neloseen asti pääsee aika iisisti mutta sitten alkaa pään raapiminen... Mä en näistä tajua kyllä yhtään mitään. Ehkäpä jos hetken ajattelisi, mut ei ole aikaa. Tää on varmaan liian nörttäystä mulle.
|
|
pjar
Full Member
lajille.
|
Post by pjar on Dec 19, 2006 17:43:05 GMT 2
sehän siinä onkin että tuolla ei ole oikeastaan mitään tekemistä nörttäämisen kanssa. ihan vaan perus aivojen käytöstä tuossa on kyse. kuutoseen asti päästii porukalla. siinä sitä sit ollaankin. ja tosiaan, aikaahan tuo vaatii.
|
|
|
Post by weirdbeard on Dec 20, 2006 16:17:17 GMT 2
sehän siinä onkin että tuolla ei ole oikeastaan mitään tekemistä nörttäämisen kanssa. ihan vaan perus aivojen käytöstä tuossa on kyse. kuutoseen asti päästii porukalla. siinä sitä sit ollaankin. ja tosiaan, aikaahan tuo vaatii. Eiks noissa pidä joissain ainakin koodia penkoa jne.? Ehkä mä joskus ajan kanssa yritän. Tai sit mulla ei ole perus aivojen käyttö taitoa.
|
|
pjar
Full Member
lajille.
|
Post by pjar on Dec 21, 2006 15:22:13 GMT 2
eikai niin pitkälle tarvi mennä? googlella ja aivoilla pitäis selvitä eteenpäin.
edit. pitäähän siellä vähän lähdekoodiakin tutkia. mutta sehän löytyy yhen valikon päästä ite selaimesta niin ei sekään vaikeeta ole (mäkin safarissa sisältö - näytä lähdekoodi, jätkällähän oli kanssa mäkki?). vaikeeta on pitää se pää kylmänä. koko itapäivä on menny tason kuusi parissa. ja ei tohdi oikeen avautua.
lisä-edit. okei, tähän tarvitaan tosiaankin muutakin kuin aivot ja google. jotain pientä joutuu imuroimaan netistä että pääsee noita läpi...level 11 here I come.
|
|
|
Post by weirdbeard on Dec 23, 2006 11:21:17 GMT 2
Mä oon nyt siinä kutosessa. Hermot on aika kireellä. Joku 130 rataahan tuossa on, että silleen.
|
|
|
Post by termos on Dec 30, 2006 12:34:39 GMT 2
Kuulostaa pete suoraan sanottuna aika paskalta peliltä
|
|
|
Post by weirdbeard on Dec 30, 2006 13:11:18 GMT 2
Kuulostaa pete suoraan sanottuna aika paskalta peliltä Täytyy kyllä uhtyä tähän mielipiteeseen. aivan liian vittumaisen vaikean hirveä. Hermostuttaa jo tuon ajattelukin. Mä sentään yritin, mut ei saatana. Tämä tilitys = Pete on mua paljon fiksumpi.
|
|
frank
Full Member
|
Post by frank on Jan 2, 2007 12:04:38 GMT 2
Joskus oli kaverin kaa nörttimatsi et kuka pääsee pidemmälle tossa johonki 30lvl pääs mut sitte se menee jo sellaseks ylimestaribinäärisäätämiseks et ei siitä kukaa mitää hyödy
|
|
|
Post by termos on Jan 4, 2007 1:04:12 GMT 2
Hermostuttaa jo tuon ajattelukin. Mä sentään yritin, mut ei saatana. Mä en edes tohtinut painaa tota linkkiä sen jälkeen kun törmäin sanaan lähdekoodi. Myönnän etten varmaankaan olis tajunnu edes mistä on kyse, joten siks ehkä kuulostaa mun mielestä niin kauhealta.
|
|
|
Post by petuzki on Jan 22, 2007 18:33:46 GMT 2
Hyvä peli mutta ihan liian vaikea pääsin noin leveliin 12 kaverin kans aika helposti ja sitten alkoi todelliset vaikeudet.
|
|
allu
Junior Member
|
Post by allu on Jan 28, 2007 9:55:48 GMT 2
tekis mieli luovuttaa ja etsiä joku spoil tuon level 6 takia.
|
|