|
Post by termos on Mar 21, 2007 13:45:35 GMT 2
On se ite laitettu ruoka kuitenkin parempaa ja suhteessa halvempaa. Toisaalta vihaan tiskaamista ja usein on vaan niin kiire paikasta toiseen, ettei ehi safkaa laittaa.
|
|
oki
Full Member
|
Post by oki on Mar 31, 2007 2:15:28 GMT 2
fiilistelen vitusti monentyyppistä elektronista tanssimusaa, välillä aika levotonta jumputusmusaa. ei mitenkään erikseen kiteyttäen mut baltimore housesta indie-elektropopin kautta ties mihin. kokoelma hyllyssä kasvaa huolestuttavasti. ja mä kun olin pari vuotta sitten korvat punaisena ku en kehdannut myöntää diggailevani erlend oyen dj kicks -mixtapea sen takia ku siinä oli muka "pelkkää teknoa".. no pari esimerkkiä vielä perään: simian mobile disco - it's the beat youtube.com/watch?v=HZPXgQSPm8Adj mehdi - signatune (thomas bangalter edit) www.youtube.com/watch?v=vN8fkKMA8vgmolemmissa muuten siistit videot, varsinki dj mehdin video on parhaimpia vähään aikaan! tsek!
|
|
oki
Full Member
|
Post by oki on Mar 31, 2007 2:16:37 GMT 2
tanssimusa on muuten vitun äälimäisen kuuloinen sana. en nyt keksi parempaakaan sanaa tilalle joten olkoot.
|
|
|
Post by sinappipipo on Apr 18, 2007 19:30:31 GMT 2
Eipä noita pahemmin oo itseasiassa.
No ehkä se, että luen konsolifiniä ja peliplaneettaa ja osallistun ns. "konsolisotaan" liittyviin keskusteluihin. huhhuh toi on kyl aika paha, kun miettii.
Sit ehkä semmonen yleinen self pwnage ja paskanjauhanta, mitä harrastan.
Näitä on kyl ollut aiemmin paljonkin.
-Big Brotherin katsominen, Hitto miten huono ohjelma, kun jälkeenpäin miettii. En kyllä kato seuraavalla kerralla. Siis oikeesti... Oliks mulla koskaan hauskaa, kun katsoin sitä? Ei.
-Toissatalven dataputki. herätys->warejen tarkistus ja uusien latausten aloittaminen->Koulu->himaan->CS->safkaa(ehkä koneen ääressä)->koneen kellotusta, foorumipostailua tai CSää->nukkmaan pikkutunneilla. niiko HUHHUH
lisää ehkä joskus.
|
|
miq
New Member
|
Post by miq on Apr 21, 2007 20:59:43 GMT 2
Yo momma Yo momma läppien keksiminen
|
|
|
Post by turisti on May 8, 2007 11:45:14 GMT 2
|
|
kaffe
Full Member
|
Post by kaffe on May 25, 2007 14:10:25 GMT 2
Diggaan tosta Mimsin "so hot" hitistä vaikka se on suht kauhee noin yleisesti.
|
|
|
Post by turisti on Oct 8, 2007 8:52:05 GMT 2
|
|
|
Post by iscence on Oct 8, 2007 9:04:30 GMT 2
joskus ala-asteella oli niin säväreissä jostain rullaluistimista. Onneks en ostanu.
tai K2 POTKULAUTA!
|
|
kirvari
New Member
get chicks or cry tryin'
|
Post by kirvari on Dec 12, 2007 3:55:31 GMT 2
- Oon ollu tänä vuonna jo kaks kertaa kattomassa jokereitten lätkämatsia.. syy siihen on se että olen ilmasiks päässy! mut silti pitäähän miehen osaa sanoa "EI" !
- Emmä nyt tiiä onko noloo mut Alicia Keysiä kuunnellu enemmän ku mitään muuta viime aikoina. töissäki aina venas kaikki päivät et radiosta tulee Aliciaa ! säälittävä jätkä, saatoin viel muutaman kerran tanssahtaa ku se vielä tuli.
- Joulu on nolo.. hohto lähteny tohon nippuu joulumainoksia.
- Hommasin joskus nahkarotsin et pääsen alaikäsenä baarii! no se toimi kyllä mut silti malttamatonta toimintaa.
|
|
|
Post by jmikola on Dec 21, 2007 13:49:52 GMT 2
On tullut oltua Alicia Keyssin konsertissa mielissään, tais olla Porijazzit 2004? Ja maksoin vielä siitä lipusta itteni miltei kipeäksi.
Tämä seuraavan jutun ei pitäisi olla missään nimessä nolo juttu; oon menossa enskesänä Tamperelle Ironmaidenin keikalle, liput on jo hommattu ja nehän makso mustikoita.
|
|
|
Post by raikulipoika on Dec 26, 2007 2:10:29 GMT 2
no perkl, tarja turusen konsertissa tuli käytyä ja vielä oikeen taksilla mentiin ja saattopa olla että minä maksoin... hahahaaa
|
|
|
Post by smiauu on Feb 22, 2008 14:28:54 GMT 2
boulala, greco, motley crue, autolla kruisiminen
|
|
a
Junior Member
|
Post by a on Feb 25, 2008 16:29:17 GMT 2
tätä nyt ei ehkä kaikille uskaltaisi tunnustaa mutta tunnustan kuitenkin että olen huomannut pitäväni jossain määrin j. karjalaisen,tuomari nurmion (etenkin ''kohdusta hautaan'' LP) ja kauko röyhkän musiikista. sekä katsottuani mika & aki kaurismäen SAIMAA-ILMIÖ filmatisoinnin täytynee myöskin tunnustaa että jossain määrin pidän myös juice leskisestä. se jätkä ei välittänyt mistään mitään,lauloikin suhteellisen huonosti - mikä antaa biiseille lisäpisteitä. pidän erityisesti juicen ''myrkytyksen oireet'' biisistä.. kaikkia edellä mainittuja tunnustuksia nolompaa lienee se, että pidän myös siitä lennä juri gagarin biisistä. en mahda sille mitään, mutta sen lyriikoissa on musta jotain hienoa :
Miltä tähdet tuoksuu entä luinen kuu soiko maapallon liikkeessä fuuga hiljainen miltä Afrikka näyttää heiluuko Suomen lanteet vai onko tänne pilvet pesineet
Lennä Juri Gagarin lennä Juri Gagarin tule elävänä takaisin
Näätkö laukausten juovat kun ne maailmaa rikki neuloo ja ihmiset häpeilee viattomuttaan näätkö rahan liikkeen näätkö minne se menee aselastit vaihtaa omistajaa
Näätkö minun katseeni sieltä vielä se on lämmin näätkö rakastavaiset kaupungin päällä ja kun kuulokkeet laitat korviin ja väännät volyymin kymppiin kuuletko lapsien syntyvän täällä
--- dear eki, mikä avuksi? oonko normaali?
|
|
|
Post by kempton on Feb 25, 2008 17:19:34 GMT 2
AI saatana, nyt vasta katoin tän. Sattuuuu! V-tu pahin, pahempi ku cola-olli. Miksei tää oo jo julkkis?
|
|