a
Junior Member
|
Post by a on Oct 18, 2006 19:37:19 GMT 2
mua nolottaa et mä oon joskus skidinä kuunnellu heviä.
|
|
sped
New Member
|
Post by sped on Oct 19, 2006 0:45:57 GMT 2
"truuu" amikset
|
|
|
Post by termos on Oct 19, 2006 18:04:13 GMT 2
Okei, pakko alottaa listaamalla asiat, mitä täälä on aiemmin mainittu, mitä myönnän, mutten häpeä:
chamillionare 50-cent mew (emoa tai ei, on se silti hyvää) 2pac
Ja sitten mitä häpeän:
big brother loco roco (vai mikä vitun psp peli missä läski pallo vierii pitkin mäkiä) menneisyyteni gräbi huuma (meni onneks ohi jo) lukion ekan luokkakuva (pitäs melkeen postata tänne että tietäsitte mistä puhutaan)
pää tyhjeni, lisää myöhemmin
|
|
tommi
Full Member
|
Post by tommi on Oct 19, 2006 20:20:47 GMT 2
Liian emo ja herkkä...mun mielestä Ja liian paska.
|
|
|
Post by termos on Oct 19, 2006 21:37:09 GMT 2
Ja sun mielipiteet on vääriä Mitähän VOI tähän sanos. "Eihän kukaan sellasta voi kuunnella, koska se on paskaa" tms. No, onneks mulla on oikeus tykätä siitä häpeämättä. pari noloa lisää: Viva la bam, jackass, wild boys, pimp my ride ym. mtv paska
|
|
|
Post by takkinen on Oct 19, 2006 22:26:53 GMT 2
- 3D mallinnusnöräily - tiukat farkut - vanha zen cafe
|
|
|
Post by termos on Oct 19, 2006 22:47:48 GMT 2
|
|
|
Post by lassi on Oct 20, 2006 9:45:48 GMT 2
siis mähän en varsinaisesti kyllä häpeä noista 'tunnustamistani' mitään, ainakaa mitään musaa tai muuta. mut noista mitä tälläkin sivulla on mainittu ni tykkään kyllä monestakin: -Viva la bam, jackass, wild boys (pimp my ride on kyllä ihan paska) -zen cafe -chamillionare (tai lähinnä se ridin dirty biisi) - ja multaki löytyy pari TODELLA kyseenalasta koulukuvaa ja passikuva
|
|
|
Post by termos on Oct 20, 2006 10:48:49 GMT 2
(pimp my ride on kyllä ihan paska) Lähinnä tarkotin niitä ensimmäisiä tuotantoja. Nykyään ei pysty ottamaan yhtään niitä meikattuja töyhtötukkatunareita, jotka laukoo jotain uskomattoman keksittyjä repliikkejä. Eurooppa-versio tosta on myös käsittämättömän paska. Myönnän myös kattelleeni pimatsuja Laguna Piitsissä muutaman kerran.
|
|
|
Post by weirdbeard on Oct 20, 2006 10:59:24 GMT 2
Tää nolottaa oikeesti: - olen nauhottanut teininä Dj Alexin ohjelmaa radiomafiasta ja kuunnellut sitten niiltä kaseteilta house-musiikkia
|
|
|
Post by tseik on Oct 20, 2006 11:05:40 GMT 2
Wha, mitä noloa on tykätä 'Pacista? :I Joskus ala-asteen ekoilla luokilla aatteli pitävänsä verkkareita koko elämänsä. Kaffe, tutustu Gnarls Biggieen! www.gnotorious.com/
|
|
pef
Full Member
|
Post by pef on Oct 20, 2006 11:23:59 GMT 2
IS liigapörssi (pefside playas tällä hetkellä sijalla 478)
|
|
oki
Full Member
|
Post by oki on Oct 20, 2006 19:45:08 GMT 2
joey grecon puukotus merellä todellakin muistetaan! siinä oli sitä draamaa voi perkele!
ok mutta asiaan,
menneisyys:
-oon pelannut lätkää 8 vuotta aikoinaan -oon pelannut rullalätkää ne kesät -mun eka email-osoite oli beastiesk8... joka on vieläkin käytössä msn:ssä (beastie boys ja skedeys, mitä muuta 14 vuotiaana voi fiilistellä?) -2,5 vuotta sitten vielä baggyt housut ja korispaita päällä. pahin oli mätsäävä hikipanta kädessä (vittu siitä on vähän aikaa) -samoihin aikoihin 50 cent & muu paskaräppi (no ok parempaa räppiäkin tullu kuunneltua vuosia ennen tota vaihetta ja silloinkin mutta nuo oli heikkoja aikoja..) -don't do it ja Julle Haardin dissaaminen nolla.netin chatissa kun se hehkutti tilanneensa air force 1:set netistä (tästä on vuosia mutta SILTI) -the ultimate skedevyö (kengännauhoja punottuna, hyi vittu) -the police (mut mä oon edelleenkin sitä mieltä että vitun kovia biisejä niiltä löytyy)
nykypäivät:
-niin vaate/kenkäpäissään että ei ees kehtaa puhua asiasta -kenkäkaappi -r kellyn trapped in the closet lyhytelokuvasarja (12 osaa, youtubesta löytyy) -r kelly - feelin' on yo booty remix -täys internet/msn riippuvuus
|
|
|
Post by tseik on Oct 20, 2006 22:39:32 GMT 2
Ei taho muistaa noloi juttui ku rupee miettiin mutta ku lukee muitten jutut niin alkaa mieli vetreytyyn. Itteeniki kyllä hävettää joku galleria/msn/netti riippuvuus. Sekin hävettää, että tuli ostettua Fiddyn levy aitona oikeestaan vaan, koska sitä mainostettiin joka paikassa mutta ei sitä vaan sillon tajunnu noita markkinavoimia. Plus on sitä muitaki levyjä, jotka hävettää mutta laitan ne lähinnä nuoruuden piikkiin.
|
|
kaffe
Full Member
|
Post by kaffe on Oct 21, 2006 12:10:27 GMT 2
|
|