|
Post by kempton on Oct 3, 2006 16:45:37 GMT 2
Ollut vähän hiljaista boardilla niin ajattelin keksiä vähän jotain keskustelun aihetta. Kenellä on kokonaisuutena parhaat partit ikinä? Siis sellainen jäbä kenen uraan ei mahdu pohjanoteerausta, jämäparttia, paskaa biisiä partissa, pressure late flippiä tms. Oma ehdotukseni on tähän hätään Bobby Puleo ja ajattelin laittaa vielä perustlut väittelleeni: www.happyhourskateboards.com/bobbypuleo.htmlKattokaahan noi putkeen ja keksikää vastaisku. Kun ekan ja vikan partin välillä on kymmenen vuotta niin voisi sanoa että Bobby on kyllä pysynyt aika hyvin linjassa, tasaisen vahvaa jälkeä. Tästähän puuttuu ainakin Mad Circlen 5flavorsin partti, ehkä jotain muutakin. Mutta ainakin toi madcircle on myös hyvä, joten sekään ei bobbyä pahenna.
|
|
petri
Junior Member
|
Post by petri on Oct 3, 2006 17:44:31 GMT 2
no, marc johnsonilta ei ainakaan mun muistin mukaan oo huonoa parttia tullu, ja boonuksena aina mahtava biisi
|
|
wutom
Full Member
|
Post by wutom on Oct 3, 2006 19:22:14 GMT 2
En nyt millään varmuudella ossaa sanoa, mutta kaikki partit mitä Drehoblelta oon nähny on ollu hyviä. Ne Partit, mikkä ohi silmien on menny, on varmaa ollu kans hyviä tai ainaki näin vois veikata. Biiseillä korkeintaan kustu. Mutta voin kyllä olla väärässäki.
Gall kans pitää kyllä mainita. Ainaki meikän mielestä kaikki sen pätkät ollu hyviä, eikä biisitkää ole pilannu. Ja luulen ainaki, että oon nähny kaikki sen partit.
|
|
|
Post by weirdbeard on Oct 3, 2006 19:53:45 GMT 2
Komppaan wutomia Drehoblesta. Nopeasti mietittynä ekaksi mieleen tulee Donny Barley. Lisää myöhemmin...
|
|
pef
Full Member
|
Post by pef on Oct 3, 2006 19:54:01 GMT 2
Mike Carroll. Aina alaa. Jos jotain muinaisia lipsumisia löytyy niin ei muuta ku bring it on son! Ite en kyllä muista että olis hirveesti floppeja pätkiä näkyny, mutta toisaalta jotain vanhoja pätkiä saattanu jäädä näkemättä. Biisitki yleensä keskitason yläpuolella. MC.
|
|
|
Post by freezer on Oct 3, 2006 20:00:30 GMT 2
Mulla on luetun ymmärtämisessä vikaa.
|
|
|
Post by kempton on Oct 3, 2006 21:02:41 GMT 2
Hyvä Freezer, alat oppia Marc J on kyllä hyvä ehdokas. Katsotaanpas pikatutkimuksella: 411vm: www.youtube.com/watch?v=oQCZoNUbRKcMaple: www.youtube.com/watch?v=NbVUxFUoWCo, yks himmeimpiä partteja koskaan Yellow: www.youtube.com/watch?v=Jn-mKK3ajaAsitten vielä Modus Operanti, Tilt modet, Hot choco, yeah right, TWS uno ja Onko muita? Varmaan mutta ei nyt muistu mieleen. Mutta tällä kokoelmalla erittäin vahva. Drehobl ei ole niin hirveästi mua vakuuttanut alkuaikoina. Mulla on sellanen muistikuva että se enemmän sellanen perus kaari jäbä, vasta Free your mindin jälkeen rupes avautumaan, mutta sen jälkeen on ollutkin vahvaa. MCtä mietin kanssa itse, mutta mä oon varma että sillä joku heikompi partti mikä ei nyt tule mieleen. Hokus pokus, Plan B, Goldfish, Mouse, FTC 1 & 2, TWS, Yeah Right...Mitä vielä? Mutta kyllä, vahvaa on. Lisää ehdokkaita?
|
|
wutom
Full Member
|
Post by wutom on Oct 3, 2006 21:20:26 GMT 2
Tim O'Connor on kyllä kans aika varteen otettava, ainoastaan mosaicin partista jäi ehkä jotain vähän uupumaan, mutta muuten on kyllä aika vahva lista EE 3, Elementin touri, third eye view, photosynthesis.
Pappalardo on kyllä kans aina vakuuttanu, vaikkei silläkää kovin montaa parttia ole ollu. Busenitz pittää kans mainita. Ginokaan ei oo tainnu pettää kuin Hot chocolatessa. Ja entäs Dill?
|
|
pef
Full Member
|
Post by pef on Oct 3, 2006 21:33:42 GMT 2
Chocolate Tour, kovana ku kivi.
|
|
jake
Full Member
peace!
|
Post by jake on Oct 3, 2006 23:00:42 GMT 2
Marc ja tiksa
|
|
|
Post by kempton on Oct 4, 2006 1:13:02 GMT 2
Tim O´connerilla myös emerican yellow. Tosin ei nyt ehkä kokonainen partti, hyvä silti. Samassa leffassa myös muuten Drehoble. Dill: www.youtube.com/watch?v=ByCCSpq_QqU Kuka muistaa, länkisääri ländäykset kuuminta hottia 94? Siis eihän nuo dillin vanhat partit huonoja ole, mutta ei nyt ehkä niin hirveän hyviäkään. Gall on vahva. Timecoden partti on vaan erittäin hyvä: www.youtube.com/watch?v=ZbJJTNOWpxE. Oyolan EE3set ennen Oyolaa.
|
|
|
Post by kapellimestari on Oct 4, 2006 7:29:46 GMT 2
Brian Wenning, muuta ei tarvita.
|
|
|
Post by termos on Oct 4, 2006 11:37:28 GMT 2
Galli on kyl aina vakuuttanu, vaikka sen tyyli on kyl muuttunu ehkä vähän kyseenalasemmaks pöhöttymisen myötä. Toisaalta temputkin on muuttunu, joten ei homma musta huonommaks ole mennyt.
|
|
KWELI
Full Member
|
Post by KWELI on Oct 4, 2006 11:45:10 GMT 2
jerry hsu ja lui barletta
|
|
|
Post by lassi on Oct 4, 2006 12:11:42 GMT 2
gino. ainaki kaikki partit mitä nyt äkkiseltää tulee mieleen on täyttä parhautta. sama tietty marianon kaikki mitä siltä on ollu, mutta toisaalta niitä ei sitte niin kauheest o ollukaan.
aiemmin mainituista (oho olihan sielä ginokin jo näköjää) carroll ehdottomasti, puleo myöskin. dilliltäkin oikeestaan kaikki partit hyviä, vaikken mosaicin partista niin kauheest ehkä lämmennykään. ja onhan ne vanhat kuitenki ihan kupissa (snuffi esim.). eniten dillin pätkistä pidän vieläki varmaan trilogystä, vaikka muitakin on kovia tietty.
ketäköhän ois vielä..janoskilta ei o tainnu kauheen huonoa pätkää olla, eikä kyllä karl watsoniltakaan ainakaan mitä nyt nopeest mieleen tulee.
|
|