|
Post by lassi on Oct 4, 2006 12:13:39 GMT 2
toi on jo sellasta sekamelskaa toi edellinen reply et lisätään nyt ihan uutena vielä angelides. genesis, alone, first love ja kayo on ainaki kovia kaikki, muita ei näin äkkiseltään nyt tu mieleen.
|
|
|
Post by lassi on Oct 4, 2006 12:43:45 GMT 2
|
|
petri
Junior Member
|
Post by petri on Oct 4, 2006 13:15:44 GMT 2
no karl, ei kyllä oo mitenkään älyttömän kehissä kayon promossa, lyhyt partti ja ihan siisti, mutta ei kuitenkaan kunnolla vahva.
wu-welsh?
|
|
|
Post by lassi on Oct 4, 2006 13:22:47 GMT 2
mä taas oon ollu ihan fiiliksissä siitä. mitä useemmin on kattonu ni kokoajan paranee. tietty vähän pitempi ois voinu olla, mut muuten kyllä ihan parhautta. uskaltaisin väittää et karlilla saattaa olla jopa se THE kaikkein paras tyyli.
welshi ei o kyllä kans paljon pettäny, siltäkään ei varmaan taida kyllä kovin montaa olla ees tullu, mad circle, aesthetics, tws. onks vielä muita kokopitkiä?
|
|
|
Post by tume on Oct 4, 2006 13:39:37 GMT 2
Hsua ei voi laskee läpi. Osiris Stormin partti ei oo mitenkään "kunnolla vahva" (mahtava termi petri!! ) Mites kun meikä ei saa Watsonilta mieleen koko parttia kun Mad Circlestä, Expeditionista ja Kayosta. Onko ees muita? Meikä ei täysin noista lämpee mistään. Minusta kaikkein parasta Karia on ehottomasti FTC#3:ssa. Matskua on melkein lyhyen oman partin verran, mutta silti editoituna pitempään seka parttiin aka Sieniparttiin. Se yks rani siellä 3rd and Armylla on niin sairaan siisti että taju pois. Sit siinä on kans se fs nose sisään päin 270 pois hubbaan yms. Vaikee tässä on omia ehdotuksia käydä sanomaan... Keenan?
|
|
|
Post by lassi on Oct 4, 2006 13:50:24 GMT 2
sitte watsonilla on vielä pastrasin kanssa jossain vanhassa oisko duffsissa (löytyy youtubesta) missä oli myös aika siistejä. ja noi 3 sun luettelemaa on taas musta kaikki ihan loistavia, kait tääki menee sitte taas enimmäkseen niitten henkilökohtasten mieltymysten mukaan. tietty jos oletetaan et niitten kaikkien pätkien pitäs olla jotain ihan mullistavia klassikoita ni sitte ei ehkä mee läpi mut muuten mulle kyllä.
|
|
|
Post by lassi on Oct 4, 2006 13:55:01 GMT 2
onko ginolta muuten ennen snuffia olemassa yhtään pätkää? esim oliko silta black labelilla jotain tai muita sen aikasia? jos ei o ni kyllä gino on mun ehdoton ykkönen pätkien määrän/laadun perusteella.
|
|
|
Post by petuski on Oct 4, 2006 16:18:21 GMT 2
Huffin parteista oon aina tykänny vaikka samat temput toistuukin joka partis. Huffin kyydeistä ja ollieista ei voi olla lämpeemättä.
|
|
|
Post by freezer on Oct 4, 2006 17:00:43 GMT 2
no jes kiitos taas kun muokkasite mun kirjotuksen
|
|
|
Post by freezer on Oct 4, 2006 17:25:43 GMT 2
keptonkin sano, että alan oppia, niin ei sitten enään tarvii muokkailla viestejä.Ootte muuten just hyviä tyyppejä
|
|
wutom
Full Member
|
Post by wutom on Oct 4, 2006 18:16:11 GMT 2
Meneekö jäbällä kaikki noin pahasti ohi?
|
|
wutom
Full Member
|
Post by wutom on Oct 4, 2006 18:55:29 GMT 2
Kostonia ei oo vielä kukaan maininnu. Ei ehkä yeah rightin partti kaikille maistunu, mutta kyllä siinäki vietii skeittauksen tasoa taas hitusen ylemmäs. On Koston jokaisessa pätkässä tainnu olla vähän aikaansa eellä.
Eikä Pennyäkään oo tainnu kukaan sanoa, seki aika vahvoja partteja puskenu, vaikken ite kyllä niinkää oo lämmenny Pennystä pitkään aikaan.
|
|
toni
New Member
|
Post by toni on Oct 4, 2006 19:22:24 GMT 2
arto, nyt ei ainakaa tuu huonoa pätkää artolta mieleen. ja mie oon kyllä täysin samaa mieltä siinä että mj:n pätkät on kyllä kaikki säväyttäny, ja kostoninkii
|
|
KWELI
Full Member
|
Post by KWELI on Oct 4, 2006 19:42:12 GMT 2
entäpä nate jones?
ja eipä tuu reynoldsiltakaan huonoa pätkää mieleen, musiikitkin on ollu useassa kohillaan. emerican jäbistä myös kirchartilla on ollu hyviä partteja.
|
|
KWELI
Full Member
|
Post by KWELI on Oct 4, 2006 19:43:59 GMT 2
aika mielipide kysymys tää kyllä on...
|
|