a
Junior Member
|
Post by a on Sept 8, 2006 20:34:12 GMT 2
moi
auttakaa, haluan alla olevat skedeleffat.voin ostaa tai kopioida jos joltain löytyy himasta. luvassa vihjepalkkio
real : kicked out of everywhere (1997) sub zero : real life (1994) ftc - finally (1993) h-street:the story (1997) zoo york :peep this (1999) lost dog films : la county (2000) stereo : visual sound (1994) stereo: tincan folklore (1996) supernaut: urban canvas (2002) zoo york : E.S.T (2000) zoo york : Unbreakable: Mix Tape 2 (2002) Collage (2001) 5boron leffat VANHAT HELSINKI - PÄTKÄT
arsi.keva@gmail.com
|
|
|
Post by freezer on Sept 8, 2006 23:15:11 GMT 2
|
|
kaffe
Full Member
|
Post by kaffe on Sept 9, 2006 16:39:33 GMT 2
|
|
|
Post by tseik on Sept 10, 2006 17:13:51 GMT 2
Kiitti kaffelle, Peep This oli ainaki kova. Kicked Out of Everywhere latingisa.
|
|
Masa
New Member
|
Post by Masa on Oct 4, 2006 21:27:39 GMT 2
|
|
|
Post by lassi on Oct 4, 2006 21:42:49 GMT 2
hmmm..mulla löytyy koneelta noita jotain, kun on aikaa ni voin varmaa uploadailla niitä johonki ku oon ne alkuperäset linkit unohtanu. jos siis tollasessa muodossa kelpaa.
|
|
|
Post by southbronx on Oct 4, 2006 22:40:03 GMT 2
multa sais vcd:llä jotai ja collagen kopsattuna videona ainaski
|
|
|
Post by kempton on Oct 5, 2006 8:37:06 GMT 2
Arsi, sun leffamaun huomioon ottaen en oo nähnyt ikinä että olisit puhutun yhdestä ton sheep-stereo-supernaut linjan parhaasta leffaste, eli Physics wheels: Dream Reality. On Field, Pailes, Manzoori, Miner, Hiratan paras partti ikinä, Chad Bartie ihan liekeissä ja liuta muita erikoistyyppejä. www.skimthefat.com/provideos/showvideo.cgi?videoID=123610Jos satut saamaan jostain käsiisi jossain muodossa niin ilmoita ihmeessä. Kyseessä on leffa joka kaikkien pitäisi nähdä.
|
|
wutom
Full Member
|
Post by wutom on Oct 5, 2006 8:59:38 GMT 2
Hiratasta tuli mieleen, että onko kukaan nähny sitä scarecrow vai mikäseniminytoli leffaa? Ryan Johnson siinä kans kait on, sen traileri oli ainaki ihan lupaileva ja Hirata nii kehissä siinä yhessä sheepin leffassa, ois siisti nähä mimmone se nykysten on.
|
|
|
Post by lassi on Oct 5, 2006 9:51:59 GMT 2
Arsi, sun leffamaun huomioon ottaen en oo nähnyt ikinä että olisit puhutun yhdestä ton sheep-stereo-supernaut linjan parhaasta leffaste, eli Physics wheels: Dream Reality. On Field, Pailes, Manzoori, Miner, Hiratan paras partti ikinä, Chad Bartie ihan liekeissä ja liuta muita erikoistyyppejä. www.skimthefat.com/provideos/showvideo.cgi?videoID=123610Jos satut saamaan jostain käsiisi jossain muodossa niin ilmoita ihmeessä. Kyseessä on leffa joka kaikkien pitäisi nähdä. aijjai..hyllystä löytyy. ei kylläkään ole kaupan kuhan halusin vaan hehkuttaa.
|
|
|
Post by kempton on Oct 5, 2006 10:21:06 GMT 2
Lassi, sun tärkein tehtävä on nyt ripata se jollain tapaa koneelle ja laittaa jakoon. Eiks jeh?
Mulla on ollut kanssa kopio siitä jossain, mutta kasetissa ei lue mitään ja en ole varma onko se edes tallessa, joten etsiminen olisi pieni urakka. Mut eikö oo hyvä leffa?
|
|
trog
Junior Member
|
Post by trog on Oct 5, 2006 11:02:03 GMT 2
|
|
|
Post by lassi on Oct 5, 2006 11:19:11 GMT 2
Lassi, sun tärkein tehtävä on nyt ripata se jollain tapaa koneelle ja laittaa jakoon. Eiks jeh? Mulla on ollut kanssa kopio siitä jossain, mutta kasetissa ei lue mitään ja en ole varma onko se edes tallessa, joten etsiminen olisi pieni urakka. Mut eikö oo hyvä leffa? se on semmonen leffa että sitä on tässä ajan kuluessa alkanu arvostaa ja fiilistellä enemmän ku sillon kun sen sai, vaikka nykyään noita vhs:siä tuleekin katottua aika vähän. alunperin ostin sen popalta muistaakseni kolmellakymmenellä markalla, kun se oli popan mielestä 'ihan paska ihme taideleffa'. tää tapahtu varmaan joskus 98 tai 99. muistan et mua aina huvitti et miten jokasen hipin nimi voi olla matt ja olin myös fiiliksissä yhen mattin (oisko tällä kertaa reason) ajelufiftareista dropeista kaiteisiin. ja jon miner tekee muuten yhen historian siisteimmistä mobflipeistä. jalka käy niin syvällä ettei o tottakaan. ainoo mikä harmittaa näin jälkeenpäin että poppa hukkas sen mukana tulleen cd:n missä oli leffan vetäjien itte tekemät musat. mun tietämys noista rippaushommista on kyllä aika rajottunutta, eli mikäs nyt ois se loogisin tapa saada leffa vhs:ältä nettiin?
|
|
trog
Junior Member
|
Post by trog on Oct 5, 2006 11:30:50 GMT 2
|
|