|
Post by kempton on Aug 22, 2006 12:19:37 GMT 2
oon digannut aina myös tosta Matt Reasonin 411 profilesta. Siinä on eniten sellanen fiilis että lähettiin vaan kruisimaan pitkin phillyn katuja ja sattu tuleen siinä jotain nauhallekkin. Voihan totuus olla että noita on hinkattu, mutta tulee sellanen olo että kaveri skeittaa noin aina, eikä vaan panosta niitä parhaita nauhalle.
Darren Harper on kyllä aika tapaus. Keep sk8ing raw and uncut like coke vai mitä ihmettä se sanokaan lopussa? Mahtavaa.
|
|
|
Post by lassi on Aug 22, 2006 13:03:00 GMT 2
siitä partista saa parhaat lokkifiilikset. huh.
|
|
|
Post by flinksteez on Aug 26, 2006 14:22:43 GMT 2
Drake Jones o huippu.
|
|
|
Post by flinksteez on Aug 26, 2006 14:30:52 GMT 2
joo siis, hirveen näköstä menoo toi Darren Harperin touhu on, mut aika moisella popilla silti. onks se sit joku kunnon thug? miten en oo kuullu tosta mitään. Ehkä en oo halunnukkaa..mut valotahan tume vähän??!!
|
|
|
Post by weirdbeard on Aug 26, 2006 15:00:31 GMT 2
oon digannut aina myös tosta Matt Reasonin 411 profilesta. Siinä on eniten sellanen fiilis että lähettiin vaan kruisimaan pitkin phillyn katuja ja sattu tuleen siinä jotain nauhallekkin. Voihan totuus olla että noita on hinkattu, mutta tulee sellanen olo että kaveri skeittaa noin aina, eikä vaan panosta niitä parhaita nauhalle. Aivan totta, olen samaa mieltä. Kyllä vanhoista 411:stä löytyi paljonkin hyviä pätkiä. Kemppu varmaan muistaa Sub Zeron Industry-pätkän, jossa oli pari biisiä Money Markkia. Mun suosikki pätkäni 411:stä. Vielä lisää loistopätkiä 90-luvulta. Jim's Ramp Jam finaalitSiellä on muuten kaksi jo joukostamme poistunutta finaalissa. Tim Brauch ja Phil Shao.
|
|
voi
Full Member
Eastwood!
|
Post by voi on Aug 26, 2006 19:32:11 GMT 2
oon digannut aina myös tosta Matt Reasonin 411 profilesta. Siinä on eniten sellanen fiilis että lähettiin vaan kruisimaan pitkin phillyn katuja ja sattu tuleen siinä jotain nauhallekkin. Voihan totuus olla että noita on hinkattu, mutta tulee sellanen olo että kaveri skeittaa noin aina, eikä vaan panosta niitä parhaita nauhalle. Aivan totta, olen samaa mieltä. Kyllä vanhoista 411:stä löytyi paljonkin hyviä pätkiä. Kemppu varmaan muistaa Sub Zeron Industry-pätkän, jossa oli pari biisiä Money Markkia. Mun suosikki pätkäni 411:stä. Vielä lisää loistopätkiä 90-luvulta. Jim's Ramp Jam finaalitSiellä on muuten kaksi jo joukostamme poistunutta finaalissa. Tim Brauch ja Phil Shao. Kivat popit tossa ekassa melassa.
|
|
|
Post by kempton on Aug 27, 2006 21:29:59 GMT 2
Mela? pari indyä näkyy, mutta eka mela menee aika pitkälle. Cardieliin asti? Muistan subzeron hämärästi, en oo vaan ite koskaan omistanut kyseistä 411stä niin on vähän hämärän peitossa. Noita vanhoja 411siä ei youtubestakaan tms. ihan heti löydy, pitäisi rueta kaivamaan omia varastoja ja siirtämään koneelle. Muita hyviä tuli nimittäin heti mieleen Adneralin industry section. Ihan mahtava.
Harmi että jimin ramppi jamista puuttuu texas death match, siinä oli pienellä pojalla ihmettelemistä kun näki ekan kerran. Toi on kyllä sellasta minin vetämistä että ei voi kun ihmetellä.
|
|
|
Post by tume on Aug 28, 2006 8:02:14 GMT 2
Ensimmäinen juttu mitä luin Harperista oli muutama kuukaus tai no mahdollisesti jo puol vuotta sitten (ehkä jopa vuosi ) Skateboardmagin semmosesta aukeeman pikku artikkelista. Siinä kerrottiin että se on kasvanu DC:n kaikista pahimmalla alueella jossain cräki talossa jossa koko lähi suku sääti jokasortin bisnestä. Olipa Darren sitten joskus nuorena poikana kotia tullessaan löytäny isänsä ammuttuna lattialla. Siihen vielä vähän hekilökohtaista huumeiden myyntiä niin kyllä minä sitä voisin jo aika thugina pittää Nigistä toiseen... Kaivoin 98 vuoden transworldin hyllystä tuossa männä viikolla ja lukasin Kareemin haastiksen. Sekiinhä se siinä väittää myyneensä huumeita koko ikänsä. Muutenki pikkusen suorempaa tilitystä oli siinä koko skeitti industryn paskamaisuudesta, kun vertaa vaikka tämänpäivän transworldin haastiksiin missä ei ikinä puhuta yhtään mitään mikä vois rikkoa pro-elämän kiiltokuva imagon.
|
|
|
Post by takkinen on Aug 28, 2006 10:52:08 GMT 2
Huhuh, Jim's Ramp Jam on kyl ihan kunkku video. Spayerillä lähtee tos finaalissa kyl vissii vähän liian iso metukka heti kärkeen.
|
|
|
Post by kenkku on Aug 28, 2006 14:59:32 GMT 2
|
|
|
Post by weirdbeard on Aug 28, 2006 15:25:30 GMT 2
Onhan siin propelli kerrakseen, mut jotenkin 90-luvulla sai tarpeekseen näistä. Muistaako kukaan New Dealin Ron Kniggen mainosta, jossa se laittaa katukivetykseltä jonkun nollie 540 caballerial tupla heelflipin?
|
|
|
Post by termos on Aug 28, 2006 17:32:04 GMT 2
Tottahan jos puhutaan nii on suht hirveen näköstä menoo, mutta on meikän ainaki pakko vähä lämmetä ku kyseessä on kuitenki iha oikeesti raffi jätkä, eikä mikkää leikki thugi. Suhteellisen puikoista menee fs flipit. Tosin ite en voi paljon kritisoida, kun saman ongelman omaan. Silti Jollain pevolla tavalla rispektiä löytyy. Huvitti se joku yksittäinen flättiflippi tossa partissa. En kyllä enää muista mikä se oli, muttei mikään aivan huikea ainakaan. Tossahan toi Jim's rampjam olis vhs:nä vieressä. Ei vaan viiti kattoa ku ulkona sataa ja siitä lähtee vähän turhan kovat fiilikset skeitata.
|
|
kaffe
Full Member
|
Post by kaffe on Sept 4, 2006 12:56:47 GMT 2
|
|
|
Post by kempton on Sept 5, 2006 8:22:40 GMT 2
www.youtube.com/watch?v=5WUaGEUGUKg Tää oli nollassakin, mutta laitetaan nyt tännekin. Mun ehdoton all-time favourite partti. Maaginen fiilis. Kait kareemkin on ollut aika badasshustla, shilohi on ollut linnassa, daewong lähes jengissä jne. Kyllä tuolla amerikan semighetoissa/ghetoissa nuoren ihmisen elämä pyörii vähän erilaisissa ympyröissä kun täällä.
|
|
|
Post by takkinen on Sept 5, 2006 9:01:02 GMT 2
www.youtube.com/watch?v=NQDzDvK5V5oEthan Fowler, Visual Sound. En kyl nähny leffaa aikoinaan ku se tuli mut jos vuosi on 1994 ja tsekkaan Fowlerin menoa ni täytyy kyl ihmetellä. Ei tota leffaa oo turhaan sanottu skeittauksen pelastajaksi. Fowler on tossa kait jotain 16-17v ja kuin valmis staili jo silloin.
|
|