|
Post by sampo64700 on Sept 4, 2006 22:44:28 GMT 2
Vieläkö joku väittää ettei suomen industryhuhuissa yms jutuissa riitä spekutettavaa? HÄ!
|
|
|
Post by termos on Sept 5, 2006 11:08:09 GMT 2
Hasa Libre? Kuulin tänää et Ponke's, Unska ja Real Deal ottaa kuulema Häppäriä myyntiin tulevaisuudessa. Ei oo heikoilla. Mutta mahtaako ottaa Lamina? Mitä sanoo P-JAR? The heat is on! Busy times! Sanotaanko näin, että monta juttua oli jo tiedossa, kun tätä topikkia tehtiin, mutta nyt onneks moni on uskaltautunut niistä kirjottamaan. Itellä ei munaa ollut moiseen, vaikka eniten insideriks itteäni väitinkin tossa ylemmässä lauseessa. Siistiä, että spekutusta riittää. Oki Eikös painostus Dinolle ollu päällä jo pitkään ennen kansikuvaa? älä anna valtterin ottaa kunniaa tästä
|
|
|
Post by weirdbeard on Sept 5, 2006 11:33:37 GMT 2
Kukahan tota Rasa Libreä alkaa jakelemaan/tekemään. Jos Giantkin menee nurin, niin kovin montaa isompaa jakeliaa ei ole.
Ja todellakin Suomen jutuissa riittää tällähetkellä mukavasti puitavaa.
|
|
|
Post by valtteri on Sept 5, 2006 12:00:26 GMT 2
Noh, eikös Stereokin siirtynyt independentiksi hiljattain? Ehkä siellä Nilton ja muut Hasalibren pojat vääntää seulalla pohjakuvaa itse laminoituihin lautoihin - sätkänpolton välissä.
|
|
|
Post by kempton on Sept 5, 2006 12:11:26 GMT 2
Nyt on suomessa industyspekut suma. Seuraavia muutoksia saa odottaa taas 5 vuotta? Vai?
Listataanpa alltime top 5 siis major-industry vaihdot/spekut suomessa.
1. Olli trög Kuosilta Häppärille.
2. Enis Mic Macilta Häppärille
3. Loppuuko Control?
4. Hakki vetää Asteelle?
5. Pubin leffa tulossa?
|
|
|
Post by takkinen on Sept 5, 2006 12:22:32 GMT 2
Valtterin kaa mietittiin SM:eissä lukijakisaa.
Mikä seuraavista ilmestyy ensiksi?
a) Numeron Kirja b) Helsinki Cup video c) Pubin leffa d) Joku muu, mikä?
|
|
|
Post by weirdbeard on Sept 5, 2006 12:24:06 GMT 2
Valtterin kaa mietittiin SM:eissä lukijakisaa. Mikä seuraavista ilmestyy ensiksi? a) Numeron Kirja b) Helsinki Cup video c) Pubin leffa d) Joku muu, mikä? Vastaan D
|
|
|
Post by freezer on Sept 5, 2006 14:54:36 GMT 2
Kyl musta tuntuu, että toi numero kirja tulee ekana.Ihan vikaks vois pistää pubin leffan, koska se piti tulla jo aikaa sitten.Aika moista säätöö siellä.Voihan se tietysti olla sillee, että ei oo vaan saanu tarpeeks matskua tai jotain
|
|
oki
Full Member
|
Post by oki on Sept 5, 2006 15:29:22 GMT 2
uskalletaanko vielä puhua mahdollisista kenkämaahantuonnin muutoksista täällä? vai tiedetäänkö me vielä tarpeeksi, pitäiskö odottaa jotain varmistuksia asioihin?
sitä kuulee niin paljon asioita että pistää ihan mykäksi!
|
|
pjar
Full Member
lajille.
|
Post by pjar on Sept 5, 2006 17:04:05 GMT 2
Hasa Libre? Kuulin tänää et Ponke's, Unska ja Real Deal ottaa kuulema Häppäriä myyntiin tulevaisuudessa. Ei oo heikoilla. Mutta mahtaako ottaa Lamina? Mitä sanoo P-JAR? The heat is on! Busy times! Sanotaanko näin, että monta juttua oli jo tiedossa, kun tätä topikkia tehtiin, mutta nyt onneks moni on uskaltautunut niistä kirjottamaan. Itellä ei munaa ollut moiseen, vaikka eniten insideriks itteäni väitinkin tossa ylemmässä lauseessa. Siistiä, että spekutusta riittää. Oki Eikös painostus Dinolle ollu päällä jo pitkään ennen kansikuvaa? älä anna valtterin ottaa kunniaa tästä pjar sanoo että mä oon töissä duunissa ja long live happyhour. mutta ei kuitenkaan käsitä että miksi mun mielipidettä tästä asiasta kaivattaisiin. viimeksi kun tarkistin, olin tekemisissä tikarin, en häppärin kanssa. sekaannuksen on tosin voinut aiheuttaa se että fräki sanoi mulle viitisen vuotta sitten (yhen aika kostea kauden aikana) turussa ravintolasta poistuessamme että "jätkää vois melkeen harkita pubin flowhun". juttu kuitenkin jäi siihen koska jouduimme alati tarkkailemaan huonoa ja maltaista tasapainoamme jottemme kaatuisi. flow status jäi käsittääkseni saavuttamatta. tämän tarinan pohjaltako rikkinäinen puhelin lauloi mut häppärille? onhan se samainen rikkinäinen puhelin siellä lahden suunnalla väittänyt mun panneen karita tuomolaakin (outoa eikö olekin?). tämänkö vuoksi pyysit sanaisen arkkuni avaamaan? vai arvasinko nyt ihan väärin?
|
|
|
Post by tseik on Sept 5, 2006 19:11:02 GMT 2
Haha, ei hitto, hieno topic (johon mulla ei oo mitään uutta tuotavaa) kertakaikkiaan. Jatkakaa spekulointia, seuraan mielenkiinnolla vierestä. Takkisen kysymykseen voisin silti veikata vaikkapa b:tä.
|
|
|
Post by kempton on Sept 5, 2006 22:08:08 GMT 2
Long live P-jar. Kyllä sä oot ihan selkeästi flowssa. Paketit ei oo vissiin vaan tullut perille? No siinä on mennyt suht paljon tavaraa suomen postin mustaan aukkoon...ehkä duke tietää asiasta enemmän, se on salettiin myynyt sun t-paidat eteenpäin:) Pubin flowssa saa 24 mustaa t-paitaa & 3 hihatonta hupparia per vuosi. Laske siitä menetyksesi. Ihanaa industry spekutusta. Jatkakaa.
|
|
pjar
Full Member
lajille.
|
Post by pjar on Sept 5, 2006 22:15:45 GMT 2
suurkiitos kempton. mä olenkin varmaan sitten ensimmäinen suomalinen skedeejä joka on "rekrytoitu" johonkin tiimiin avoimella nettiforumilla. heittäkää jo pois ne sponsor-me dvd:t, näin ne hommat tänä päivänä hoituu.
duke, sä oot mulle 120 t-paitaa auki. plus 15 hihatonta hoodia.
|
|
|
Post by termos on Sept 6, 2006 11:35:22 GMT 2
pjar sanoo että mä oon töissä duunissa ja long live happyhour. mutta ei kuitenkaan käsitä että miksi mun mielipidettä tästä asiasta kaivattaisiin. Aika pahan pistit, mutta tosiaan näin ystävien kesken kerron että hieman mettähän meni ymmärrys siitä, mitä hain. Niinku sanoit, sä olet töissä duunissa ja tekemisissä samalla eri firmojen ja tuotteiden kanssa Tikarista Häppäriin ja ties mihin muuhun. Ajattelinkin, että jos jätkä ehkä todellisena industry-kärppänä voisi vuotaa työhön kuuluvia salaisuuksia tämän varmasti vaitioloaan vannovan nettiyhteisön nähtäväksi. Kyse ei siis ollut mielipiteestä, vaan siitä onko korviisi kantautunut jotain mehevää informaatiota... huomattakoon vielä, että itekkin olen joskus ollut kyseisen vaitiolovelvollisuuden alaisena ja siitä kantautuukin hieman ironiaa tähän kysymykseen. Pakko sanoa, että voisi kuvitella ton häppärin irtautumisen olevan yks parhaista jutuista, mitä sille voi käydä. ainakin näin teoriassa. Aikalailla kaikki suomalaiset skeittimerkit on kytköksissä johonkin isompaan lafkaan, kuten maahantuojiin, eikä välttämättä kaikki ihan täysillä pääsekään siksi juuri toteuttamaan kaikkia visioitaan. Melodica on musta tässä aika oiva esimerkki. Liekö ollut jopa ainoa tähän astisista täysin irrallaan mistään olevista firmoista (ja mitä mäkään tarkkaan mistään mitään tiedän). Aika näyttää.
|
|
pruse
Junior Member
|
Post by pruse on Sept 6, 2006 12:31:07 GMT 2
Kandee Pete kysellä niitä geareja Termoselta. Vaihdoin kaiken Diakan kelloon ja vanhan pleikkarin muistikorttiin. Jos saat Termosta kiinni (mitä suuresti epäilen) niin kerro, että se muistikortti on rikki ja haluan siitä hyvästä kahdet axionit.
Never trust a postman!
|
|