pepe
Full Member
|
Post by pepe on May 9, 2007 18:03:30 GMT 2
Mä en ymmärrä tuota mall gräb juttua. Onko siinä se vika, että grippi kuluttaa vaatteita tai jotain? En vaan tajuu. Onhan likasesta trukista halju pitää kiinni, kun se on niin kylmäkin ja kaikkea, mutta en silti tajuu.
|
|
|
Post by jeldin on May 10, 2007 8:32:20 GMT 2
|
|
|
Post by kempton on May 10, 2007 17:00:38 GMT 2
Jostain kummallisesta syystä se on vaan niin urpon näköistä että ei voi kestää. Se siinä on vikana, toi grippihinkkaus-juttu on vähän kaukaa haettu.
|
|
alks
Junior Member
|
Post by alks on May 10, 2007 17:31:27 GMT 2
Trukista saa kyllä ihan hyvän ovenkahvan, mutta jos lautaa pitää kantaa niin get a grip, eli ripgrippi, ja sen viereen raili(ehkä vain sille toiselle puolelle).
|
|
frank
Full Member
|
Post by frank on May 24, 2007 19:26:27 GMT 2
Neil Heddings on nyt outta jail
|
|
kaffe
Full Member
|
Post by kaffe on May 25, 2007 14:13:46 GMT 2
Mun on vaikee ymmärtää tota et miten se vaikuttaa kenenkään täällä foorumilla olevan elämään että Heddings pääs vankilasta. Onks se vaan siks et se on skeittari vai koska syytön sai oikeutta? Tota syyttömyyttäkin on turha spekuloida Suomesta käsin vaikka netissä lukisi mitä.
|
|
|
Post by valtteri on Jun 2, 2007 1:46:03 GMT 2
Louie ja viisi muuta amerikan ihmettä (joita en tosin tunnistanut) bongattu tsadissa, Iso-Roban huudeilta ja Kunglika Klubbenilta. Ne muut on varmaan jotain maailman parhaimpia skeittareita, mutta en oo kattonut oikein mitään uusia skedepätkiä, joten paha mennä sanomaan keitä ne sitten on.
Perus-team avasi Kaivohuoneen kesän. Tiskiltä 10 valkovenäläistä, yks syyhkitty Passoa-pullo, laatat terassille ja MacManaman laulaa puhelimeen vaikkei toisessa päässä ole ketään. Kaivolta bongattu myös Hugo Lankinen.
Hitto, tästähän tulee muuten ihan Flashbackin juorupalsta mieleen.
|
|
|
Post by weirdbeard on Jun 2, 2007 8:57:25 GMT 2
Louie ja viisi muuta amerikan ihmettä (joita en tosin tunnistanut) bongattu tsadissa, Iso-Roban huudeilta ja Kunglika Klubbenilta. Ne muut on varmaan jotain maailman parhaimpia skeittareita, mutta en oo kattonut oikein mitään uusia skedepätkiä, joten paha mennä sanomaan keitä ne sitten on. Perus-team avasi Kaivohuoneen kesän. Tiskiltä 10 valkovenäläistä, yks syyhkitty Passoa-pullo, laatat terassille ja MacManaman laulaa puhelimeen vaikkei toisessa päässä ole ketään. Kaivolta bongattu myös Hugo Lankinen. Hitto, tästähän tulee muuten ihan Flashbackin juorupalsta mieleen. Keep up the good work! Mitäs herra päätoimittaja itse teki Kaivolla?
|
|
|
Post by valtteri on Jun 2, 2007 9:10:44 GMT 2
Keep up the good work! Mitäs herra päätoimittaja itse teki Kaivolla? Herra kesätoimittaja kävi tietenkin kiertelemässä hieman "media-alan bileitä". Vice juhlisti kaupunkiopastaan Kunglikalla ja Basso järkkäsi omat "Das Booty" -kekkerinsä siellä kaivolla.
|
|
|
Post by weirdbeard on Jun 2, 2007 10:38:40 GMT 2
Keep up the good work! Mitäs herra päätoimittaja itse teki Kaivolla? Herra kesätoimittaja kävi tietenkin kiertelemässä hieman "media-alan bileitä". Vice juhlisti kaupunkiopastaan Kunglikalla ja Basso järkkäsi omat "Das Booty" -kekkerinsä siellä kaivolla. Kai sä olit taas pukeutuneena norpaksi tai kuutiksi?
|
|
|
Post by Jorm on Jun 3, 2007 6:18:32 GMT 2
Tuosta kostonista vielä sen verran että on vissiiin äijä menny aika isoksi, olin tuossa vastikään näkevinäni kaverin elämän kerran olevan vuokralla videofirma makuunissa? Meikä vois lainata kostonin elämän päiväksi. Palijo se pyytää siitä? Vois pistää omanki elämän vuokralle ja pyytää tuhatta.
|
|
|
Post by valtteri on Jun 3, 2007 15:32:40 GMT 2
Kai sä olit taas pukeutuneena norpaksi tai kuutiksi? Tällä kertaa mä olin liikkeellä karhupaidassa. Ponkesin sellaisessa.
|
|
kaffe
Full Member
|
Post by kaffe on Jun 3, 2007 19:21:51 GMT 2
Jenkkiproot sessareilla Taiviksella.
|
|
petri
Junior Member
|
Post by petri on Jun 4, 2007 16:25:32 GMT 2
Mun on vaikee ymmärtää tota et miten se vaikuttaa kenenkään täällä foorumilla olevan elämään että Heddings pääs vankilasta. Onks se vaan siks et se on skeittari vai koska syytön sai oikeutta? Tota syyttömyyttäkin on turha spekuloida Suomesta käsin vaikka netissä lukisi mitä. Mun ei. Ihan helposti ylittää uutiskynnyksen kun joku pro joutuu linnaan tai pääsee sieltä. Varsinki vielä ku monet vanhemmat skeittarit on seurannu myös heddingsin "uraa" vuosikaudet, niin onhan se siistiä ku vanhat sankarit pääsee taas skeittaan. Jos nyt jonku noinki sikin jutun jälkeen enää kiinnostaa skeitata.
|
|
|
Post by veli markus on Jun 4, 2007 22:09:10 GMT 2
Bongattu;
Barkelonassa, ramblan alkupään valoissa o'connoreitten äitin poika timo ylittämässä suojatietä mall grabbaillen
huhuhu....skene kohisee!!
|
|