|
Post by tseik on Mar 30, 2007 16:23:43 GMT 2
|
|
KWELI
Full Member
|
Post by KWELI on Apr 1, 2007 21:19:14 GMT 2
tästä ei rudy tykkää: Met ollaan vaan lappalaisiapientä maistiaista hannibalin ja sopan uuelta levyltä. huhuh pitääki käyvä pikemmiten poistamassa toi.
|
|
|
Post by tseik on Apr 2, 2007 21:12:38 GMT 2
|
|
|
Post by kempton on Apr 3, 2007 20:44:41 GMT 2
Hannibal ja soppa on kyllä nykyään enemmän kehissä kun koskaan tulenkantajien aikana. Tiukka. Pohjosesta alkaa kyllä tulla kovaa paskaa, jos pojat saa pidettyä homman hallussa. Lappi-mixtape oli lupaava.
|
|
KWELI
Full Member
|
Post by KWELI on Apr 3, 2007 20:51:44 GMT 2
äläs nyt, tulenkantajat on ihan hemmetin kova! Melkeen ko joku suomen sugarhill gangi Meinasikko kempton tolla Lappi-mixtapella sitä NSP:n levyä??
|
|
|
Post by motley on Apr 8, 2007 3:21:42 GMT 2
|
|
kaffe
Full Member
|
Post by kaffe on Apr 11, 2007 14:44:23 GMT 2
George Carlinin stand up-komiikka.
|
|
a
Junior Member
|
Post by a on Apr 11, 2007 21:19:17 GMT 2
hannibal ja soppa oli vauhdissa nosturissa viikko sitten. toivon mukaan hyvää tavaraa myös levyltä kuunneltuna
|
|
|
Post by kempton on Apr 12, 2007 9:36:50 GMT 2
Meinasin Lappi Itsenäiseksi mixtapea? Eli se. Diggaan todella. R-syke, korpilaki mitä niitä oli... Helvetin lupaavan kuulosta matskua, tekisi mieli kuulla lisää tyyppien tekeleitä.
|
|
KWELI
Full Member
|
Post by KWELI on Apr 12, 2007 11:37:02 GMT 2
meikälä aluksi aiheutti vaan huvittavuutta tuo lappi itsenäiseksi homma ja sit myötähäpeää ja sit vaan ärsyttää millasta kuvaa ne antaa rovaniemestä. Ei tipu itelle kyllä lainkaan. Varmaan johtuu ihan nuista tyypeistä ittessään. Joku martimon timo, huhuh... Mut noin niinkö suomen mittakaavassa ihan hyvä asenne näilä jannuila on verrattuna vaikka nyt johonki tamperelaiseen fatjoeen... Tai kait ne vissiin ihan hyvän kuvan antaa lapista, jos ite kempas diggailee
|
|
|
Post by kempton on Apr 12, 2007 12:53:53 GMT 2
Niin no, se aina vähän muuttaa asetelmia kun ei/jos tuntee tyypit henkilökohtaisesti tai edes on nähnyt livenä kadulla. Ei se mun kohdalla liity siihen minkälaista kuvaa ne antaa rollosta tai lapista, en mä assosioi ollenkaan siihen. Jäbät diggaa gangsta-räpistä ja mukailee sen helvetin hyvin suomalaiseksi versioksi, jota tuskin pitää ottaa kovin tosissaan. Enemmän tälläinen musiikki on jonkinlainen kunnianosoitus sille alkuperäiselle jenkki-versiolle ennemmin kuin omaa vakavasti otettavaa musiikkia, tuskin kukaan nyt sielläkään on tosissaan antamassa lapin puukosta jos joku tulee vittuilemaan? Kai? 60% räpistä on aina ollut enemmän viihdettä jossa glorifoidaan jotain mitä ei oikeasti ole olemassa, eikä sitä ihan rehellisesti ajatellen voi ottaa 100% tosissaan, mutta siitä voi silti digata helvetisti esim. sen takia miltä se kuulostaa. En mä ikinä allekirjoittaisi puoliakaan diggailemastani jenkkiräpistäkään ja siitä mitä se edustaa. Ja ne tyypit ei varmasti ole oikeina persoonina mitään valloittavia neroja vaan kunnon tampioita, joihin en varmasti haluaisi tutustua. Anyway, mulle asia ei ole niin vakava, on Helsinkikin täynnä kaikenmaailman räppäreitä jotka edustaa sellasia asioita joita en itse sulata, mutta voin silti digata ja arvostaa niiden tekemisiä vaikka ne olisi kuinka kaukana mun elämästä. Skidisti huvittavaa on se miten monet ei pysty ottamaan esim. jotain stig doggia tai Stöötä vaan ottaa sen ihan liian tosissaan.
Takaisin alkuperäiseen asiaan niin se mistä mä diggaan tossa uudessa lappi/gangsta menossa on se miltä se kuulostaa + että siellä on teknisesti helvetin taitavia mikkimiehiä, jotka saa homman kuulostamaan hyvältä. Ehkä allekirjoittasin ennemmin sen mitä esim. Tulenkantajat oli, mutta mä en digannut siitä miltä se musiikki kuulosti ja varsinkin räppäys sen päälle. Siinä ei ollut sitä raffeutta mikä räpissä on yleensä mun mielestä siistiä vaan se oli jotenkin munatonta, varsinkin levyltä. taiteellisesti tätä nykymenoa kunnianhimoisempaa, mutta en mä siitä näiden tyyppien kohdalla niin välitä, siihen hommaan on olemassa eri tyypit.
Kunnon speku, teki mieli vaan selventää omaa kantaani.
|
|
|
Post by turisti on Apr 13, 2007 11:13:12 GMT 2
Tän vuoden puolelta: Asa - Oppi-isät (DJPP remix)
Ettikää jostain.
|
|
|
Post by motley on Apr 18, 2007 19:14:44 GMT 2
lättypohja d3 ois makiat..
mitä olen nuita jannuja nähny tai jututtanu niin monesta saa ihan lepposan kuvan. poikkeuksiaki on.. mutta ei oikeen iske tuo juttu. TMT streetlegend on kuitenki hyvä jätkä. sitä ei voi kukaan järkevä kieltää. ja R-sykehän kruisii tarmon ramppia nii ettei peräsä pysy. siis R-syke on sykkö?
jauhannat sikseen hane ja soppa kyllä toimii kausittain ja nostaa kotikyläylypeyttä. on siellä lappiittenäiseksi mitä on "joutunu" kuunteleen kovaa settiä just kykyjen suhteen. mutta pikkusen kornia?
ei nyt ei osaa keskittyä. sori
|
|
kaffe
Full Member
|
Post by kaffe on Apr 30, 2007 14:19:38 GMT 2
|
|
kaffe
Full Member
|